Veelgestelde vragen

Verzending en levering

Hoe werkt het verzenden en leveren?

Ergens hoor je misschien al het gerinkel van potten en pannen, want wij staan klaar om aan de slag te gaan. Zodra jouw bestelling binnen is, gaat ons team als volleerde keukenbrigade aan het werk.

Heb je vóór 14:00 uur besteld in Nederland? In Dan zorgt onze koerier ervoor dat jouw keukenhulpje al de volgende dag bij je op de stoep staat. Nog één nachtje slapen en jouw kleine chef kan zich uitleven in de keuken! Ben je een Belgische chef dan kan het 1 tot 2 werkdagen duren voordat jouw kleine chef aan het werk kan!

En het wordt nog leuker! Je krijgt van ons een e-mail met een track & trace-code zodra je pakket ons magazijn verlaat. Zo kun je stap voor stap volgen hoe jouw bestelling van onze keuken naar jouw voordeur reist.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

In Nederlandse en Belgische keukens bezorgen wij helemaal gratis!

Voor onze Nederlandse topchefs hebben we een extraatje: bestel vóór 14:00 uur en je nieuwe keukenhulpje staat de volgende dag al klaar om samen te koken. Voor onze Belgische vrienden duurt het ietsje langer, 2 tot 3 werkdagen.

En de kers op de taart? Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, krijg je een track & trace-code, zodat je precies kunt zien wanneer jouw nieuwe aanwinst de keuken bereikt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Hoera, tijd om de pannen klaar te zetten! Jouw pakketje is onderweg! Nadat we je bestelling met zorg en liefde hebben ingepakt, hebben we het overgedragen aan onze koeriersdienst. Maar geen zorgen, we hebben je een recept gestuurd met daarin een track & trace-code. Met deze code kun je op onze ‘Volg mijn bestelling’ pagina precies zien waar jouw pakketje zich bevindt op zijn reis, helemaal tot aan je deur.

Help! Ik denk dat mijn bestelling zoek is geraakt of niet geleverd is

Oh nee, lijkt het erop dat jouw bestelling verstoppertje speelt of nog niet geleverd is?

Onze koeriers doen hun uiterste best om binnen 1-3 werkdagen bij jou aan te komen. Maar, net als in elk kookavontuur, kan er soms wel eens iets in de soep lopen!

Geen paniek! In de meeste gevallen wordt je track & trace-code bijgewerkt. Zo blijf je altijd op de hoogte van de verwachte aankomsttijd van jouw pakketje.

Oeps ik heb het verkeerde adres ingevuld

Ai, jouw bestelling is op weg naar het verkeerde adres? Dat is uiteraard
niet de bedoeling. Geen zorgen, we staan klaar om je te helpen. Mail ons jouw bestelnummer en het juiste adres en we gaan snel aan de slag om dit voor je recht te zetten.

Let op: Helaas kunnen we geen wijzigingen aanbrengen als jouw
bestelling al op onderweg is met onze koerier.

Het is daarom erg belangrijk dat je
ons zo snel mogelijk een berichtje stuurt met het juiste adres en jouw bestelnummer. We komen dan zo snel mogelijk in actie om jouw bestelling veilig bij jou thuis te krijgen!

Retourneren of omruilen

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

We hebben sterk het gevoel dat je erg enthousiast bent over onze fantastische producten!

Maar, mocht je toch niet helemaal tevreden zijn, geen paniek! We staan voor je klaar en bieden je 30 dagen om je retouraanvraag te doen.

Heb je vragen of zit je nog met wat onduidelijkheden over het retourneren? Neem dan zeker een kijkje in ons retourbeleid.

We helpen je graag verder om alles soepel te laten verlopen!

Dien ik zelf de kosten voor de retour te betalen?

KlimMay betaalt alleen de kosten voor het terugzenden van artikelen die defect, beschadigd of foutief verzonden zijn.

We behouden ons tevens het recht voor om defecte artikelen naar eigen inzicht te vervangen.

Voor alle andere retouren of vervangingen is de klant zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Ook worden de oorspronkelijke verzendkosten niet teruggestort. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag terug, exclusief verzendkosten.

Wil je beginnen met ruilen of retourneren? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@klimmay.nl.

Let op: KlimMay is niet verantwoordelijk voor artikelen die onderweg naar ons retourcentrum beschadigd raken of verloren gaan.

Hebben jullie een teruggave beleid?

Excuses we weten dat het een lang juridisch stuk is. Toch adviseren we u om
ons teruggave beleid door te lezen. Wij bieden een 30 daags teruggave beleid
aan vanaf de datum dat jouw bestelling is gearriveerd.

Bestellen en betalen

Hoe verzilver ik mijn kortingscode

Woehoe een kortingscode! Dit is natuurlijk altijd goed. Ga snel naar de
kassa om deze te verzilveren. In het afrekenscherm aan de rechterkant staat een tekstvak waar je jouw unieke code kan invoeren.

Let je er even op dat je wel op toepassen klikt. De korting
wordt van het totaalbedrag afgehaald, waardoor je precies weet hoeveel je
bespaard.

Er is een probleem tijdens het bestellen wat kan ik het beste doen?

Is er iets mis gegaan tijdens het bestellen? Geen paniek ons team staat voor je klaar. Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen zouden we graag foto's
ontvangen van de foutmelding. Zo kunnen we jou snel verder helpen!

Help ik wil mijn bestelling annuleren

Dat kan natuurlijk gebeuren. Probeer ons zo snel mogelijk een email te
sturen met ANNULERING of VERKEERDE BESTELLING in het onderwerp
van de e-mail. Ons team zal er vervolgens alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te annuleren. Als je bestelling al verzonden is adviseren we je om ons
teruggave beleid te lezen.

Omdat ons team probeert de bestellingen zo snel mogelijk naar onze klanten
te versturen kunnen wij geen garantie geven dat je mail tijdig behandeld wordt.
Daarom kunnen wij je dus geen garantie geven dat je annulering slaagt.

Geen antwoord gevonden?